در هیچ موضوع تخصصی بدون کمک گرفتن از مشاوره و متخصص مربوطه نمی‌توان پروژه‌ای را آغاز کرد و یا به درستی به پایان رساند. بخشی از فعالیت گروه فنی مهندسی آرسین در حوزه سیستم‌های نظارت تصویری به خدمات مشاوره دوربین مداربسته اختصاص دارد. کارشناسان ما به مشتریان برای انجام پروژه‌های دوربین مداربسته خود، مشاوره و راهکار ارائه می‌دهند. از مشاوره در مورد خرید تجهیزات گرفته تا برآورد هزینه دوربین مداربسته و یا مشاوره در برطرف کردن نیازهای خاص شرکت با پیاده سازی سیستم‌های هوشمند نظارت تصویری و سایر خدمات، کارشناسان ما همیشه در کنار شما هستند.

بخشی از خدمات مشاوره دوربین مداربسته 

خدمات مشاوره دوربین مداربسته به صورت تلفنی و یا حضوری انجام خواهد شد. خدمات تلفنی رایگان بوده و هزینه‌ای برای مشتریان ندارد. اما خدمات مشاوره حضوری شامل هزینه می‌باشد. این خدمات می‌تواند به صورت موردی و یا قراردادی و بلند مدت ارائه شود. بخش از این خدمات در زیر آمده است:

         

پیچید‌گی‌های خاص این حوزه از خدمات، وجود تجهیزات جدید و متنوع دوربین مداربسته، سناریوهای خاصی که برای هر مشتری منحصر به فرد است، در کنار محدود بودن بودجه شرکت‌ها، همگی شرایطی را ایجاد می‌کند که بدون کمک گرفتن از خدمات مشاوره دوربین مداربسته و گرفتن راهکار از شرکت‌های متخصص، انجام این نوع پروژه‌ها تقریباً غیرممکن خواهد بود.

در بسیاری از موارد اجرای پروژه نصب دوربین مداربسته بدون کمک گرفتن از مشاور، می‌تواند هزینه‌های بسیار بیشتری را در آینده به شرکت‌ها تحمیل کند. پس لازم است که برای اجرای یک پروژه استاندارد دوربین مداربسته از متخصصین با تجربه این حوزه برای گرفتن مشاوره و راهکار استفاده کرد.

 

"ما همواره تلاش می‌کنیم تا با بهترین‌ها را به مشتریانمان ارائه دهیم"